יוסי דגן לנתניהו: להקים ישוב חדש בשומרון

    יוסי אשר No Comments on יוסי דגן לנתניהו: להקים ישוב חדש בשומרון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו התקשר הבוקר ליוסי דגן – ראש מועצת שומרון שנבחר אמש ברוב של 63% מהקולות, במערכת הבחירות שהתקיימה במועצה האזורית שומרון לראשות המועצה – ובירך אותו על זכייתו בבחירות. רוה"מ בירך את דגן על ההצלחה, אמר כי הוא שמח שדגן נבחר וכי הוא מכיר את העשייה שלו בשומרון ובכלל.

    דגן הודה לרוה"מ וביקש ממנו לחדש את הבניה ולחדש את התבעו"ת (אישור הבנייה) שתקועות. וכן וביקש מרוה"מ שיעזור לו להגשים חלום, ויאשר לו להקים ישוב חדש בשומרון. "הגיע הזמן גם לזה" הוסיף דגן לאחר מכן: "הישובים צפופים הביקוש הולך וגדל ומצד האמת זוהי מהות הציונות, הפרחת השממה בכל חלקי ארץ ישראל".

    "אני מאמין שתהיה לנו עבודה טובה עם ראש הממשלה ועם הממשלה כולה שהיא ממשלה לאומית מובהקת, הגיע הזמן שנרגיש את זה גם בפועל. שישתחררו אישורי בנייה בישובים ושנוכל להמשיך להוביל את השומרון למקומות טובים וגבוהים מכל הבחינות: תרבות, תיירות, חינוך ועוד. אני מאמין שכך יהיה ומצפה לעבוד מול ראש הממשלה ושרי הממשלה כולה".

    דגן ניצח אמש את הבחירות לראשות מועצת שומרון ברוב סוחף של 63% מהקולות. במערכת בחירות בה הגיעו להצביע 49% מהבוחרים והתקיימה לאחר פרישתו של ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה.



    0 תגובות